5 bewezen, trefzekere tips om uw lokale SEO te verbeteren

By | december 15, 2019

We worstelen allemaal met een heel gewoon, onvermijdelijk obstakel….concurrenten! Het is een erg concurrerende wereld en als een lokaal bedrijf is het cruciaal om de grootste aanbieder in de stad te zijn. Het zal moeilijk zijn om het op te nemen tegen bedrijven die automatisch gegenereerde lokale vermeldingen hebben of bedrijven die al jaren in het lokale SEO- spel zitten

Dit is hét moment om u te concentreren op hoe u de naald voor uw bedrijf gaat bewegen met deze 10 lokale SEO-tips.

1. Claim uw bedrijfsvermeldingen

Na verloop van tijd wordt er een vermelding voor uw bedrijf gemaakt en worden uiteindelijk dubbele vermeldingen verzameld. Het is belangrijk om alle vermeldingen onder uw bedrijfsnaam te claimen, eventuele duplicaten te verwijderen en ervoor te zorgen dat de informatie van de resterende vermeldingen juist en actueel is.

Het vinden van al deze lijsten lijkt misschien een beetje ontmoedigend, maar er zijn een aantal geweldige tools die het proces voor iedereen heel eenvoudig maken. Moz Local is een geweldig hulpmiddel voor het detecteren van alle vermeldingen die aan uw bedrijf zijn gekoppeld.

2. Voeg locatiepagina’s toe aan uw website

Zoekmachines crawlen uw site en vinden de meest vergelijkbare overeenkomsten om als resultaat te bieden op de resultatenpagina van de zoekmachine. Door voor elk van uw bedrijfslocaties een specifieke bestemmingspagina te hebben, kunnen zoekmachines uw vermelding gemakkelijk vinden en de juiste locatie aan de zoeker bezorgen. Een goed voorbeeld van een speciale locatiepagina is bijvoorbeeld seo specialist eindhoven.

3. Update Google Mijn Bedrijf

Elke dag vertrouwen gebruikers op internet op uw bedrijfsvermeldingen voor de juiste informatie. Het is uiterst belangrijk voor uw SEO dat dit gemakkelijk en snel kan worden geïdentificeerd door de zoeker.

Door u aan te melden bij uw Google Mijn Bedrijf-account (GMB), kunt u ervoor zorgen dat uw naam, adres en telefoonnummer correct zijn. Voeg ook een korte maar informatieve bedrijfsbeschrijving, een link naar uw website en uw openingstijden toe. Maak uw vermelding aantrekkelijk; uw logo moet de avatar / profielfoto zijn en u kunt ook uw interieurfoto’s, exterieurfoto’s en productfoto’s bijwerken. Dit moeten afbeeldingen van hoge kwaliteit zijn omdat pixilated, wazige afbeeldingen slordig en onprofessioneel lijken.

4. Verkrijg beoordelingen

Beoordelingen staan ​​voorop. Ze zijn een factor in de lokale rankinglijst zorgen er ook voor dat uw vermelding opvalt. Als u uw tevreden klanten kunt verleiden om een ​​Google-recensie voor u achter te laten als bedankje voor een positieve ervaring, kan het veel verder gaan dan bijna elke andere lokale SEO-tactiek.

De beoordeling helpt u niet alleen om beter te scoren, maar helpt uw ​​resultaat ook meer onroerend goed te veroveren op de resultatenpagina. Dit is een strategie voor pagina’s buiten het lokale pakket, door schemamarkeringen, subpagina’s, enz. Toe te voegen om het onroerend goed dat uw bedrijf inneemt te vergroten.

5. Verwerven backlinks van partners en sponsoring

Ga achter het laaghangende fruit aan. Maak een lijst van de bedrijven en organisaties waarmee u partners bent of die u sponsort. Dit kan ook liefdadigheids- of fondsenwervende evenementen zijn waarvan uw bedrijf deel uitmaakt. Neem contact op met deze contactpunten en laat hen weten hoe u in het verleden bij hen betrokken bent geweest en vraag hen een link op te nemen naar uw website.